MPK Łódź, w związku z licznymi pytaniami, zdecydowało się wykonać dodatkowe naklejki przypominające, co należy zrobić, gdy biletomat w pojeździe, którym podróżujemy, jest nieczynny. Zgodnie z przepisami taryfowymi, które tak naprawdę obowiązują od wielu lat, gdy urządzenie w pojeździe nie działa i zostanie to potwierdzone przez kontrolera, to wówczas opłata dodatkowa nie zostaje nałożona. Należy wtedy zakupić u kontrolera bilet jednorazowy 80-minutowy. Naklejki z taką informacją pojawią się w pojazdach MPK Łódź do końca stycznia.
Zgłoś awarię do MPK Łódź
Awarię biletomatu MPK Łódź warto zgłosić również na adres biletomaty@mpk.lodz.pl lub dzwoniąc na infolinię. Należy wtedy podajć numer biletomatu lub pojazdu.
Pamiętać należy, że biletomaty mobilne MPK Łódź to tylko jedna z możliwości zakupu biletu. Możemy go kupić także poprzez aplikacje, w biletomatach stacjonarnych oraz wielu punktach usługowo-handlowych.