Biletomat MPK Łódź nie działa? O tym, co zrobić, informują specjalne naklejki [SZCZEGÓŁY]

Wsiadasz do pojazdu MPK Łódź, a biletomat nie działa? Spokojnie możesz kontynuować podróż. W przypadku kontroli, po potwierdzeniu awarii urządzenia, bilet kupisz u kontrolera.

Łódź. Co zrobić, gdy nie działa biletomat MPK Łódź?
Co zrobić, gdy nie działa biletomat MPK Łódź? Informują o tym specjalne naklejki w pojazdach

MPK Łódź, w związku z licznymi pytaniami, zdecydowało się wykonać dodatkowe naklejki przypominające, co należy zrobić, gdy biletomat w pojeździe, którym podróżujemy, jest nieczynny. Zgodnie z przepisami taryfowymi, które tak naprawdę obowiązują od wielu lat, gdy urządzenie w pojeździe nie działa i zostanie to potwierdzone przez kontrolera, to wówczas opłata dodatkowa nie zostaje nałożona. Należy wtedy zakupić u kontrolera bilet jednorazowy 80-minutowy. Naklejki z taką informacją pojawią się w pojazdach MPK Łódź do końca stycznia.

Zgłoś awarię do MPK Łódź

Awarię biletomatu MPK Łódź warto zgłosić również na adres biletomaty@mpk.lodz.pl lub dzwoniąc na infolinię. Należy wtedy podajć numer biletomatu lub pojazdu.

Pamiętać należy, że biletomaty mobilne MPK Łódź to tylko jedna z możliwości zakupu biletu. Możemy go kupić także poprzez aplikacje, w biletomatach stacjonarnych oraz wielu punktach usługowo-handlowych.

SONDA

Czy kupujesz bilety w biletomatach MPK Łódź?

ZOBACZ TAKŻE