Biznes na 600. Urodziny Łodzi. Tak pomagają lokalni przedsiębiorcy

Przed laty potęgę Łodzi budowali fabrykanci. Także dziś rozwój miasta w dużej mierze jest możliwy dzięki kapitałowi prywatnemu. Zaangażowanie lokalnych przedsiębiorców pozwala na huczne świętowanie 600. Urodzin Łodzi.

Budynek Hi Piotrkowska
Biznes na 600. Urodziny Łodzi. Tak pomagają lokalni przedsiębiorcy

Organizację obchodów, finansowo i merytorycznie, wsparło kilkanaście marek, w tym m.in. mBank, Atal, Strabag, Veolia, Godel Technologies, Rossmann, Okam, Murapol, Takeda, Atlas, PreZero oraz Zimny Auto. – Bez zaangażowania kapitałowego naszych sponsorów nie moglibyśmy zaprosić do Łodzi znakomitych artystów z zagranicy, Toma Odella i Franz Ferdinand, nie zapewnilibyśmy też tak wielu atrakcji na ul. Piotrkowskiej i w łódzkich parkach – mówi Piotr Kurzawa, dyrektor Łódzkiego Centrum Wydarzeń.

Partnerem strategicznym urodzinowego świętowania jest mBank, który objął patronatem główną scenę Łódź Summer Festival oraz przygotował dodatkowe atrakcje. Strefy mBanku staną w pasażu Rubinsteina oraz przy scenie głównej festiwalu. 

Znajdziemy tam m.in. wygodne miejsce do odpoczynku, poczęstunek, fotobudkę, w której można będzie zrobić sobie zdjęcia z jednorożcem, koło fortuny, gigatwister i punkt malowania buziek. Odwiedzający dostaną gadżety z jednorożcem oraz będą mogli wpisać się do księgi pamiątkowej, która po urodzinach zostanie przekazana władzom miasta. 

Swoją strefę będzie mieć także partner LDZ Stage – firma Strabag, która przygotuje nietypową możliwość sprawdzenia się jako… operator koparki w specjalnym symulatorze.

ZOBACZ TAKŻE