Organizację obchodów, finansowo i merytorycznie, wsparło kilkanaście marek, w tym m.in. mBank, Atal, Strabag, Veolia, Godel Technologies, Rossmann, Okam, Murapol, Takeda, Atlas, PreZero oraz Zimny Auto. – Bez zaangażowania kapitałowego naszych sponsorów nie moglibyśmy zaprosić do Łodzi znakomitych artystów z zagranicy, Toma Odella i Franz Ferdinand, nie zapewnilibyśmy też tak wielu atrakcji na ul. Piotrkowskiej i w łódzkich parkach – mówi Piotr Kurzawa, dyrektor Łódzkiego Centrum Wydarzeń.
Partnerem strategicznym urodzinowego świętowania jest mBank, który objął patronatem główną scenę Łódź Summer Festival oraz przygotował dodatkowe atrakcje. Strefy mBanku staną w pasażu Rubinsteina oraz przy scenie głównej festiwalu.
Znajdziemy tam m.in. wygodne miejsce do odpoczynku, poczęstunek, fotobudkę, w której można będzie zrobić sobie zdjęcia z jednorożcem, koło fortuny, gigatwister i punkt malowania buziek. Odwiedzający dostaną gadżety z jednorożcem oraz będą mogli wpisać się do księgi pamiątkowej, która po urodzinach zostanie przekazana władzom miasta.
Swoją strefę będzie mieć także partner LDZ Stage – firma Strabag, która przygotuje nietypową możliwość sprawdzenia się jako… operator koparki w specjalnym symulatorze.