Miastem, które w ogólnym ujęciu najlepiej radziło sobie w social media w 2024 roku i zasługuje na uwagę była Łódź. Nie tylko prowadziła komunikację na wszystkich analizowanych kanałach (TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn), ale miała także jedne z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności. Publikowany content był spójny i w dużej mierze skierowany do młodszych odbiorców, którzy są aktywni w sieci i żywo zainteresowani tym, co dzieje się w mieście – to uzasadnienie jury konkursu, którego finał w tym roku odbył się we Wrocławiu.
Łódź jest w tym roku liderem wśród zasięgów reklam, opublikowała w tym roku (do listopada) pięć najbardziej nośnych komunikatów tego typu. Najlepsza z nich miała zasięg 2,6 miliona odbiorców! Reklamy dotyczyły wydarzeń muzycznych w Łodzi, a te, również dzięki takiemu wsparciu, po raz kolejny okazały się sukcesem frekwencyjnym i artystycznym. Na uwagę, według jury Sotrendera, zasługuje duża aktywność Łodzi na Tik Toku, gdzie również jest liderem wśród zasięgowych działań.
Największa społeczność na Facebooku!
Kolejny raz Łódź kończy rok z największą społecznością na Facebooku, jest tam ponad pół miliona osób. Podobnie jest na Tik Toku, gdzie Łódź wręcz deklasuje pozostałe miasta (226 tysięcy, na drugim miejscu Poznań z 70 tysiącami!). Łódź publikuje też najwięcej teści - zarówno na Facebooku, jak i na pozostałych najpopularniejszy platformach: Instagramie i Tik Toku. Na co dzień treści do social mediów Łodzi tworzy kreatywny, młody i niezwykle przebojowy zespół. Tegoroczne wyniki (oraz te z poprzednich lat) to efekt ich ciężkiej, często wymagającej, ale zawsze satysfakcjonującej pracy.
Profile Łodzi w social mediach. Obserwujesz?
- www.facebook.com/lodzpolska
- www.instagram.com/kochamlodz/
- www.tiktok.com/@kochamlodz
- pl.linkedin.com/company/invest-in-lodz
Pełna analiza znajduje się na stronie: www.sotrender.com/blog/pl/2024/11/analiza-miasta-2024/