Początki Kuboty sięgają lat 90., kiedy klapki z charakterystycznym rzepem zdobyły status niemal kultowego produktu. Marka przez lata była synonimem luzu, wygody i dystansu do sztywnej mody. Po okresie nieobecności, w 2018 roku Kubota powróciła na rynek, zyskując uznanie zarówno wiernych fanów, jak i nowych klientów, ceniących autentyczność i nostalgię w nowoczesnym wydaniu.
Nowoczesny model sprzedaży
Obecnie Kubota S.A. działa prężnie w dwóch segmentach: detalicznym i hurtowym. Klienci indywidualni mają dostęp do szerokiej gamy produktów – od kultowych klapków, przez kolorowe skarpety, po odzież i akcesoria – przede wszystkim za pośrednictwem kanałów e-commerce.
Showroom w Łodzi
Showroom marki można znaleźć przy ul. Traktorowej 128/14 w Łodzi. Jest tam wszystko, czego wierny fan Kuboty chciałby zobaczyć: słynne klapki, bluzy, czapki z daszkiem, a nawet… kalosze!
