Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024! [ZDJĘCIA]

Orientarium Zoo Łódź zostało laureatem corocznego konkursu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną na Najlepszy Produkt Turystyczny. Konkurs ten ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, innowacyjnych oraz przyjaznych dla turystów produktów turystycznych, a także ich popularyzację w Polsce i na świecie.

Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
11 zdjęć
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
Orientarium Zoo Łódź z prestiżowym wyróżnieniem. Najlepszy Produkt Turystyczny 2024!
ZOBACZ
ZDJĘCIA (11)

Od 2003 roku konkurs stał się tradycją, która wspiera zarówno inicjatywy regionalne, jak i lokalne, przyczyniając się do tworzenia unikalnych ofert turystycznych. Co roku wyróżniane są nowe miejsca i atrakcje, które zyskują rozpoznawalność dzięki temu prestiżowemu wyróżnieniu. 

Poziom konkursu nieustannie rośnie, a jego laureaci zyskują szansę na promocję wśród szerokiej publiczności. Certyfikat POT to duży prestiż dla nagrodzonych atrakcji oraz szansa na jeszcze szerszą promocję wśród turystów. Certyfikaty przyznawane są w 5 różnych kategoriach: wydarzenie cykliczne, impreza turystyczna, obiekt, szlak oraz miejsce. Orientarium Zoo Łódź zostało zgłoszone do konkursu w kategorii „Produkt turystyczny - Obiekt” przeznaczonej dla tego typu atrakcji. 

W konkursie oceniamy atrakcyjność oferty dla turystów, jej potencjał rozwoju oraz zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju. Zwracamy uwagę na innowacyjność, dostępność dla wszystkich i wpływ na lokalne społeczności. Dzięki tym kryteriom możemy wybrać i dać rekomendacje dla najlepszych produktów turystycznych Polski w danym roku" - podkreśla Jacek Janowski, Przewodniczący Kapituły Konkursowej.

Produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatem zyskają możliwość włączenia do działań promocyjnych realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną w 2025 roku. Wyróżnione inicjatywy będą promowane zarówno na rynku polskim, jak i w krajach, w których działa sieć zagranicznych ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej.

Do narzędzi promocji, które mogą obejmować te działania, należą m.in. kampanie w mediach społecznościowych, prasie, Internecie, współpraca z influencerami, produkcja programów telewizyjnych, a także obecność na targach i innych imprezach promocyjnych. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności wyróżnionych produktów turystycznych oraz ich popularyzacja wśród szerokiej publiczności krajowej i zagranicznej. Poza Orientarium Zoo Łódź certyfikat otrzymał również Rodzinny Park Rozrywki Mandoria znajdujący się tuż pod Łodzią. 

ZOBACZ TAKŻE