Praca w Łodzi. Alorica poszukuje pracowników na stanowiskach specjalisty ds. obsługi klienta

Firma Alorica Inc., jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań z zakresu obsługi klienta i outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i rozwiązań CX (Customer Experience), rok temu otworzyła swoje najnowsze biuro w Łodzi. Jest to część strategii rozszerzenia działalności w regionie Europy i Afryki (EMEA).

Alorica - siedziba firmy
Alorica - siedziba firmy
4 zdjęcia
Alorica - siedziba firmy
Alorica - siedziba firmy
Alorica - siedziba firmy
ZOBACZ
ZDJĘCIA (4)

Alorica zatrudnia około 100 tys. osób na całym świecie, oferując wsparcie w ponad 30 językach. Działa w 17 krajach i świadczy usługi dla różnych branż, w tym finansów, technologii, turystyki, e-commerce i handlu detalicznego. Zapewnia wiele miejsc pracy, zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na talenty. Firma koncentruje się na stworzeniu elastycznych i innowacyjnych przestrzeni dla pracowników z różnorodnymi umiejętnościami.

Firma oprócz swojej operacyjnej działalności, buduje strategiczne partnerstwa z lokalnymi instytucjami edukacyjnymi i stowarzyszeniami branżowymi, aby wspierać pozyskiwanie talentów i rozwój lokalnego rynku pracy. Wykorzystuje najnowsze technologie, aby optymalizować swoje cyfrowe rozwiązania i spełniać oczekiwania klientów w przyszłości. W ten sposób Alorica napędza innowacje w dziedzinie obsługi klienta na całym świecie.

Alorica oferuje zatrudnienie na stanowiskach Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Obecnie firma oferuje wakaty dla osób znających języki: Francuski, Hiszpański lub Niemiecki. Siedziba firmy znajduje się w budynku ReAct, w pobliżu Galerii Łódzkiej. Biuro jest strategicznie zlokalizowane, co zapewnia łatwy dostęp do transportu publicznego i bliskość centrum handlowego.

ZOBACZ TAKŻE