Na Małej Scenie „Carmen”, jakiej nie znamy. Wyreżyserowane przez Annę Obszańską przedstawienie to – jak napisał w swojej recenzji krytyk teatralny Przemysław Gulda – „przewrotna, szalona wariacja na temat klasycznej opery, w której (…) patos rozbijany jest ironią, ciała są groteskowo zmutowane, muzyka – „zepsuta” szorstką elektroniką, a wszystko układa się w mocną krytykę świata, napędzanego wyłącznie ślepym pożądaniem”. Inspirowane operą Georgesa Bizeta przedstawienie jest pierwszym w repertuarze Nowego spektaklem choreograficznym. Na scenie obok Barbary Dembińskiej, Łukasza Gosławskiego i Antoniego Włosowicza z zespołu aktorskiego Teatru Nowego gościnnie występują Marek Bula, Katarzyna Janek i Magdalena Malik.
Na Dużej Scenie natomiast klasyka, czyli „Śmierć komiwojażera” Arthura Millera w reżyserii Remigiusza Brzyka. Jeden z najwybitniejszych dramatów XX wieku w interpretacji Brzyka to tragikomiczna historia obwoźnego handlarza, który pokrywa frustrację wynikającą z permanentnych kłopotów finansowych przekonaniem o własnej nieomylności. Willy Loman, którego spotykamy w Nowym to zarazem ofiara kapitalistycznego snu o sukcesie, ale także jego wyznawca. Spektakl doczekał się trzech wyróżnień w plebiscycie Miesięcznika TEATR „Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2023/2024” w kategoriach: najlepsza reżyseria (Remigiusz Brzyk), najlepsza rola męska (Juliusz Chrząstowski) i najlepsza rola drugoplanowa (Katarzyna Żuk).
Szczegółowe informacje na stronie nowy.pl