W konkursie, który towarzyszył imprezie odbywającej się w dn. 16–18 kwietnia w Warszawie, oceniano 130 produktów z całego świata – nie tylko smak i skład produktów, ale także innowacyjność i koncepcję marketingową. W kategorii „Food and drinks” triumfował pochodzący z Wekowni staropolski pasztet z gęsi.
To już kolejne wyróżnienie targowe dla łódzkiej marki. W 2022 r. Wekownia otrzymała złoty medal targów Natura Food & beECO za staropolski pasztet, a także wyróżnienie dla zalewajki po łódzku, a w 2023 r. sięgnęła po trzy nagrody: złoty medal targów Natura Food za boeuf strogonow, kryształ targów Eko Styl za autorski paprykarz i wyróżnienie dla staropolskiego pasztetu.
Wekownia powstała w trakcie pandemii jako projekt ratunkowy dla restauracji Bawełna. Pomysł na dania w słoikach chwycił i obecnie produkty tej marki znajdują się w ofercie już blisko 200 delikatesów w całej Polsce.