Kubota - marka kultowych klapków z lat 90. znów na fali [KONKURS]

Marka Kubota, znana z kultowych w latach 90. klapków, po latach nieistnienia reaktywowała się w Łodzi w 2018 r. Znów święci triumfy. Właśnie wyemitowała akcje i przygotowuje się do wejścia na rynek papierów wartościowych. Zatrudnia obecnie ponad 30 osób, a oprócz wielu modeli klapków ma w ofercie również odzież i akcesoria.

fot. Radosław Jóźwiak
Marka klapków Kubota znów jest na fali
6 фотоs
fot. Radosław Jóźwiak
fot. Radosław Jóźwiak
fot. Radosław Jóźwiak
fot. Radosław Jóźwiak
fot. Radosław Jóźwiak
ДИВІТЬСЯ
ФОТО (6)

— W ciągu 4 lat udało się stworzyć firmę o wartości 17 mln zł. Jesteśmy tuż po ofercie publicznej naszych akcji o wartości 2,5 mln zł, które chcemy przeznaczyć na zwiększenie stanów magazynowych, powiększenie załogi oraz rozwój naszego sklepu internetowego<link http://www.kubotastore.pl> www.kubotastore.pl</link>. Naturalną konsekwencją emisji akcji jest wejście spółki na rynek NewConnect, co pewnie nastąpi na początku 2022 r. — mówi Alina Sztoch, wspólniczka i dyrektor operacyjny spółki.

Kubota to marka społecznie zaangażowana. Jest oficjalnym partnerem kobiecej drużyny siatkarskiej ŁKS Commercecon, drużyny rugby Budowlanych SA oraz KS Olimp, najbardziej utytułowanego w Polsce klubu karate. Działa też charytatywnie, wspierając m.in. PCK, WOŚP, Fundację DKMS czy Monar. Część zysków ze sprzedaży specjalnej linii tęczowych klapków przekazuje organizacji Kampania Przeciw Homofobii, walczącej z dyskryminacją osób LGBT+.

Konkurs "Zdejmij klapki z oczu"

Nową inicjatywą firmy jest konkurs „Zdejmij klapki z oczu” pod patronatem Urzędu Miasta Łodzi i pełnomocniczki prezydenta miasta ds. równego traktowania, skierowany do uczniów i uczennic łódzkich szkół ponadpodstawowych. Polega na zaprojektowaniu klapek symbolizujących równość oraz solidarność z osobami LGBTQ+. 

— Kubota te klapki wyprodukuje, a 5% zysków z ich sprzedaży przekaże na wsparcie stowarzyszenia Fabryka Równości — mówi Agnieszka Łuczak, pełnomocniczka Prezydenta Miasta ds. Równego Traktowania.

W dniach 8–14 października na fanpage'u Kuboty na Facebooku będzie można głosować na trzy projekty wybrane przez jury z nadesłanych na konkurs prac. Zwycięży ten, który zyska największe uznanie internautów. 

Z ogólnopolskiego badania wynika, że 90% procent uczniów wie przynajmniej o jednej osobie LGBT w szkole. 78% młodych ludzi dostrzega w swoim środowisku szkolnym symbole przypisywane społeczności LGBT. 55% uważa, że szkoła nie powinna mieć nic przeciwko temu, by poloneza na studniówce tańczyły pary tej samej płci.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ