Początkowo wybór produktów był niezwykle szeroki. Tym bardziej, że Dom Sprzedaży Wysyłkowej w Łodzi zajmował się handlem nie tylko ubrań, ale też m.in. galanterii, zastawy stołowej, zabawek, instrumentów muzycznych, a nawet aparatów fotograficznych i sprzętu AGD. Oferta znajdowała się w specjalnych sezonowych katalogach (pierwszy z nich liczył 150 tysięcy egzemplarzy i dotyczył sezonu jesień/zima), w których znajdowały się karty zamówienia. Kupujący wpisywał na nich kody wybranych produktów i przesyłał je do Domu Sprzedaży Wysyłkowej. Sklep pakował zamówienie i odsyłał z płatnością za pobraniem. Katalogi można było pobrać w placówkach pocztowych.
Głównie z małych miast i wsi
Taka forma sprzedaży cieszyła się dużą popularnością. W pierwszych dwóch miesiącach działalności Domu Sprzedaży Wysyłkowej w Łodzi zanotowano aż 5 tysięcy zamówień, głównie z małych miast i wsi. W późniejszych latach PRL bywało różnie z asortymentem, dlatego przedsiębiorstwo prowadziło reglamentowany handel. Priorytet w zamówieniach miały osoby niepełnosprawne, matki z dziećmi z małych miejscowości oraz stali klienci. Gdy brakowało towaru, podmieniano go na podobny, ale klient miał możliwość dokonania zwrotu.
Dom Sprzedaży Wysyłkowej w Łodzi był częścią Centrali Tekstylno-Odzieżowej. Magazyny DSW mieściły się przy ulicy Bolesława Limanowskiego 166. Przedsiębiorstwo działało do końca lat 80. XX wieku.
