Manufaktura w Łodzi w pierwszym kwartale 2025 roku poszerzy swą ofertę o dwie bardzo dobrze znane sportowe firmy. Pierwszą z nich jest Nike. Marka jest już obecna w centrum handlowym, jednak w formie pop-up'u. Przekształcenie punktu w wielkoformatowy sklep to odpowiedź na wielkie zainteresowanie takim rozwiązaniem przez klientów. Powierzchnia nowego salon będzie wynosić ok. 500 mkw.
Druga marka to S'portofino. Sklep otworzy się w lokalu, w którym do tej pory znajdował się Esprit. Asortyment firmy to modne, stylowe, eleganckie ubrania do pracy, sportu i na co dzień.
Manufaktura z większą strefą rozrywki
Ważnym punktem na terenie Manufaktury jest strefa rozrywki. – Udało nam się już zagospodarować około 250 mkw. nowej powierzchni, zabudowując istniejące dotychczas przejście do jednego z lokali na rynku. Dzięki temu mogliśmy przekazać tę powierzchnię naszemu najemcy, Jazda!Park, który powiększy swój dotychczasowy lokal o 1/3 i rozbuduje w ten sposób swoją ofertę rozrywkową – powiedział Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
Modernizacji doczekają się również kręgielnia Grakula i Manufaktura Wspinania. Drugi lokal zyska nowego operatora i przejdzie gruntowną przebudowę, co pozwoli zwiększyć powierzchnię i przedstawić nową ofertę.