Alorica Inc. jest jednym ze światowych liderów w sektorze BPO - zatrudnia 100 tys. pracowników w 17 krajach. Firma ma 24-letnie doświadczenie w dziedzinie rozwiązań CX - oferuje wsparcie w ponad 30 językach dla wielu branż, począwszy od usług finansowych, technologicznych, turystycznych i hotelarskich, aż do e-commerce i handlu detalicznego.
Dwa nowe centra firmy powstaną w Kairze (Egipt) oraz Łodzi. Pracę w Alorica w Łodzi znajdzie nawet 1000 osób.
- Egipt i Polska przyciągnęły naszą uwagę jako silne rynki z bogatą bazą talentów. Nasze nowe przedsięwzięcia otworzą możliwość rozwoju zawodowego dla mieszkańców tych państw, a równocześnie pozwolą nam lepiej docierać do klientów w regionie - mówi Greg Haller, dyrektor naczelny Alorica.
Jak informuje Alorica, na nowe centrum kontaktu z klientem wybrano Łódź ze względu na wysokiej klasy kandydatów do pracy, a także dostępność transportu, usług publicznych, sklepów i innych udogodnień, ważnych dla wielokulturowej i wielojęzycznej kadry pracowniczej.