Tylko w ciągu ośmiu miesięcy 2025 roku sprzedanych zostało 530 349 migawek MPK Łódź. To zdecydowany wzrost w porównaniu z ubiegłymi latami. W tym samym okresie 2023 roku sprzedano 507 tys. biletów, a w 2024 - 521 tys.
- ZOBACZ TAKŻE: Słupki na Piotrkowskiej. Najważniejsza ulica w mieście tylko dla pieszych i rowerzystów
Wzrost dotyczy wszystkich biletów okresowych: 30-dniowych, 90-dniowych, 12-miesięcznych. Cieszy również fakt, że coraz więcej dzieci i młodzieży korzysta z biletów okresowych. Aktywny Bilet Juniora, dedykowany dzieciom powyżej 4. roku życia oraz uczniom szkół podstawowych, posiada obecnie ok. 9 tysięcy osób. Od początku roku do końca sierpnia sprzedanych zostało ich niemal 40 tys. sztuk (bilety 30-dniowe i roczne). W latach ubiegłych było to: 36 tys. w 2023 roku i 37 tys. w 2024 r.
Dalszą część artykułu znajdziesz poniżej.
