Jak zmieniła się ulica? Dla ruchu samochodów pozostał jeden, prawy pas. Pośrodku jezdni powstały miejsca parkingowe, a między nimi a chodnikiem z lewej strony – dwukierunkowa droga dla rowerów. Parking oddzielają od niej separatory. Dwukierunkowa droga rowerowa zaczyna się przy ul. Kilińskiego, a przed skrzyżowaniem powstała tu śluza ułatwiająca rowerzystom przejazd. Takie rozwiązania wprowadzono też na styku z pozostałymi przecznicami. Ponadto na skrzyżowaniu z ul. Sterlinga powstał dodatkowy lewoskręt tylko dla rowerzystów. Cała infrastruktura dla „dwóch kółek” w miejscach przecięcia z ruchem samochodowym (a więc na skrzyżowaniach i przy wyjazdach z bram) jest oznaczona kolorem czerwonym.
To kolejna już, po ul. Jaracza, ulica w centrum, która stała się przyjaźniejsza dla rowerzystów. Podróżowanie rowerem po Śródmieściu jest coraz wygodniejsze i bezpieczniejsze.