Tunel pod Łodzią. Zobacz najnowszy raport z placu budowy! [ZDJĘCIA]

Tarcza TBS Faustyna zakończyła prace na początku grudnia. Między dworcami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec, a stacją Koziny powstały cztery tunele o łącznej długości ponad 3 kilometrów. W tym momencie trwają pracę związane z przygotowaniem do przejazdu pierwszego pociągu.

Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
14 фотоs
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
Tunel pod Łodzią. Najnowszy raport z placu budowy!
ДИВІТЬСЯ
ФОТО (14)

W grudniu wystartowały prace związane z tzw. wypełnianiem tuneli. W pierwszym z nich specjalna maszyna zakończyła wylewać betonową podbudowę. Teraz prace trwają w drugim z czterech tuneli. W kolejnych etapach zostanie położona warstwa wytłumiająca i szyny. Tunel zaopatrzony jest w kanały odwadniające oraz potrzebną elektrykę.

  • ZOBACZ TAKŻE: Tunel pod Łodzią. Tarcza Faustyna skończyła drążyć! Prace na półmetku 

W tunelach, które wywierciła Tarcza TBS Faustyna prace postępują w szybkim tempie. To wszystko dzięki specjalistycznej maszynie, która formuje betonową konstrukcję podbudowy w czasie kilku minut na metr. Wykonawca szacuje, że do końca tego roku zostanie wylany beton w trzech tunelach.

Największa inwestycja kolejowa w Polsce jest już na półmetku. Wykonano już 70% tunelu. Stacje zostały wybudowane w ponad 50%. Inwestycja ma strategiczne znaczenie dla miasta bo połączy Łódź z całym krajem.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ