Bryła zajezdni Helenówek została ukończona. Obecnie montowane są okna oraz bramy wjazdowe do hal. Wewnątrz ustawiane są ścianki działowe, które wyznaczą poszczególne pomieszczenia. Montowana także jest instalacja hydrauliczna. W halach zaczynają pojawiać się także pierwsze urządzenia, które już niedługo będą służyły pracownikom zakładu do modernizacji i napraw tramwajów MPK Łódź.
Jako pierwsze zamontowane zostały suwnice, które umożliwią podnoszenie i transportowanie ważących nawet kilka ton elementów. W pomieszczeniach jest już także śrutownia, w której poszczególne elementy będą dokładnie oczyszczane. Tuż obok powstaje lakiernia. W jednym z warsztatów stoi już urządzenie do impregnacji próżniowo-ciśnieniowej silników elektrycznych. Jest także kompresorownia, która zapewni powietrze pod ciśnieniem dla całego zakładu.
Przed budynkiem zajezdni Helenówek rozpoczęły się natomiast prace ziemne przygotowujące teren pod budowę torowisk prowadzących do poszczególnych hal. To nimi wagony będą wjeżdżać do zakładu.
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej.