Łódź.pl

Zróbmy Jazgot na Łódź Summer Festival 2025! Wielokrotnie nagradzane słuchowisko mBanku powraca

Wielokrotnie nagradzane słuchowisko mBanku „Jazgot” powraca z nie lada gratką dla uczestników Łódź Summer Festival 2025. Po dwóch wciągających sezonach słuchowisko stworzone przez mBank, we współpracy z Voice House, powraca w formie interaktywnego podcastu! Tym razem to sami słuchacze zdecydują o losach głównego bohatera.

Zróbmy Jazgot na Łódź Summer Festival 2025! Wielokrotnie nagradzane słuchowisko mBanku powraca
Zróbmy Jazgot na Łódź Summer Festival 2025! Wielokrotnie nagradzane słuchowisko mBanku powraca

W roli narratora ponownie usłyszymy Jarosława Kuźniara, a scenariusz wraz z ekspertami bezpieczeństwa mBanku przygotował ceniony pisarz Łukasz Orbitowski. Autor pierwszego sezonu słuchowiska, w którym odkrywa, jak działa metoda na fałszywą inwestycję, oraz odcinka drugiego sezonu zatytułowanego „Pod Fiołkiem”, opowiadającego o tym, w jaki sposób cyberoszuści wykorzystują metodę na „fałszywą kancelarię”. 

Na festiwalu muzycznym

Nowa fabuła została stworzona z myślą o uczestnikach festiwali – to właśnie tego typu wydarzenie muzyczne jest miejscem rozgrywania się specjalnego odcinka „Jazgotu”. Główny bohater, będąc na koncercie uwielbianej artystki, spotka się z trudnymi decyzjami, które mogą zaważyć nie tylko o bezpieczeństwie jego pieniędzy, ale też na jego relacjach z najbliższymi. Czy podejmie właściwą decyzję? O tym zadecydują słuchacze na specjalnej stronie https://www.mbank.pl/jazgot

Zdecydowaliśmy się oddać część kontroli słuchaczom, bo to oni – tak jak nasi klienci – codziennie podejmują decyzje, które mogą mieć ogromne konsekwencje. Chcemy, by zrozumieli, jak łatwo wpaść w pułapkę, jak rozpoznać zagrożenia i jak się przed nimi bronić – mówi Jarosław Górski, dyrektor departamentu bezpieczeństwa w mBanku.

Na wszystkich, którzy wysłuchają specjalnego odcinka „Jazgotu” i zadecydują o losach głównego bohatera, czekają upominki, które będzie można odebrać na wybranych festiwalach muzycznych. Pierwsza okazja już w ten weekend na Łódź Summer Festival. Akcji towarzyszy hasło: „Zróbmy Jazgot!”. 

MBank zamierza stworzyć ten wyjątkowy odcinek słuchowiska wspólnie ze słuchaczami. Zakończenie, które będzie najczęściej wybierane przez słuchaczy, zostanie oficjalnym zakończeniem odcinka, który jesienią trafi na platformy streamingowe, gdzie już teraz można posłuchać wcześniejszych sezonów słuchowiska oraz odcinków eksperckich. To wyjątkowa dawka wiedzy o tym, jak chronić się przed cyberoszustami.

„Jazgot” od początku był czymś więcej niż podcast – to narzędzie realnej zmiany. Odcinek specjalny potwierdza, że udało nam się stworzyć format, który nie tylko przyciąga uwagę, ale buduje świadomość i uczy. Tym razem zaproponowaliśmy coś więcej: główną historię z różnymi zakończeniami, wciągającą, lekką, a jednocześnie ważną, bo dotyczącą zagrożeń, z którymi spotykamy się na co dzień. Tak wygląda dzisiaj nowoczesna edukacja –  mówi Jarosław Kuźniar, CEO Kuźniar Media i narrator „Jazgotu”.