Black Friday. Jak nie stracić głowy? O tym dr Mariusz Woźniakowski z Uniwersytetu Łódzkiego

Black Friday to wstęp do najgorętszego okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same święta, ale i Black Friday.

Black Friday. Jak nie stracić głowy?
Black Friday. Jak nie stracić głowy? O tym dr Mariusz Woźniakowski z UŁ

Większość sklepów korzysta z medialnego szumu wokół Black Friday, kusząc nas wyjątkowymi promocjami, rabatami i ratami 0%. Jak nie stracić głowy? 

Najlepiej porównywać ceny bieżące u różnych handlowców, patrzeć na ceny produktów (szczególnie tych droższych) w określonym przedziale czasowym, tworzyć listę zakupów, ograniczając ją do naprawdę potrzebnych produktów, co pozwoli uniknąć zakupów impulsywnych, sprawdzić warunki i możliwość zwrotu, ustalić budżet, co pomoże uniknąć nadmiernych wydatków – mówi dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

ZOBACZ TAKŻE