Na przystankach MPK Łódź i na terenie Manufaktury mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać przeszłość Łodzi oraz poznawać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji treści z okazji obchodów 600. Urodzin Łodzi, które AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.
– W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem „działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie kontent informacyjny – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – To przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city – dodaje.
Fotografie z życia miasta i kadry z filmów
Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.
Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach w galerii handlowej Manufaktura. W trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz z informacjami o Łodzi.