Letnisko Księży Młyn odbywać się będzie od 2 lipca do 27 sierpnia, a wystąpią na nim m.in. Cool Kids of Death, elektroniczne trio BOKKA, melancholijny Król, folkowe Mikromusic, IGO z solowym projektem, Happysad, Zdechły Osa oraz Tymek.
Do partnerów wydarzenia dołączył właśnie znany łódzki projektant Daniel Tworski Gouda, który przygotował specjalne letniskowe koszulki. Ich przedsprzedaż rusza w czwartek (19 maja) o godz. 14 na stronie <link http://www.ilovelodz.pl>www.ilovelodz.pl</link>. Brązowe tiszerty z motywem przewodnim Letniska będą dostępne w cenie 89 zł tylko w przedsprzedaży on-line. Można je będzie odebrać osobiście na tydzień przed startem Letniska Księży Młyn oraz w dniu każdego koncertu.
- Letnisko kojarzy mi się z lekkością bytu, miejscem, w którym można się odprężyć. Od początku zakładałem, że identyfikacja Letniska powinna oddawać ten stan - tłumaczy projektant.
To nie koniec niespodzianek! Do partnerów Letniska dołączyła także kultowa marka Kubota. Od 19 maja do każdego zakupionego biletu na Letnisko dołączony zostanie 20% kod zniżkowy na produkty marki.