Gouda zaprojektował koszulki na Letnisko Księży Młyn. Rusza przedsprzedaż!

19 maja o godz. 14 rusza przedsprzedaż koszulki Letniska Księży Młyn, którą zaprojektował znany łódzki projektant Gouda. Partnerem imprezy zostaje także marka Kubota, oferująca uczestnikom 20% zniżki na swoje produkty.

fot. ŁÓDŹ.PL
Koszulki Letniska Księży Młyn to projekt Goudy

Letnisko Księży Młyn odbywać się będzie od 2 lipca do 27 sierpnia, a wystąpią na nim m.in. Cool Kids of Death, elektroniczne trio BOKKA, melancholijny Król, folkowe Mikromusic, IGO z solowym projektem, Happysad, Zdechły Osa oraz Tymek.

Do partnerów wydarzenia dołączył właśnie znany łódzki projektant Daniel Tworski Gouda, który przygotował specjalne letniskowe koszulki. Ich przedsprzedaż rusza w czwartek (19 maja) o godz. 14 na stronie <link http://www.ilovelodz.pl>www.ilovelodz.pl</link>. Brązowe tiszerty z motywem przewodnim Letniska będą dostępne w cenie 89 zł tylko w przedsprzedaży on-line. Można je będzie odebrać osobiście na tydzień przed startem Letniska Księży Młyn oraz w dniu każdego koncertu.

- Letnisko kojarzy mi się z lekkością bytu, miejscem, w którym można się odprężyć. Od początku zakładałem, że identyfikacja Letniska powinna oddawać ten stan - tłumaczy projektant.

To nie koniec niespodzianek! Do partnerów Letniska dołączyła także kultowa marka Kubota. Od 19 maja do każdego zakupionego biletu na Letnisko dołączony zostanie 20% kod zniżkowy na produkty marki. 

ZOBACZ TAKŻE