Łódź promuje się w Belgii. Kolorowanki z wizerunkiem miasta w 80 restauracjach!

200 tysięcy kolorowanek z wizerunkiem Łodzi trafiło jako podkładki do 80 restauracji we francuskojęzycznym regionie Belgii – Walonii. To akcja promocyjna prowadzona przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli we współpracy z Łódzką Organizacją Turystyczną oraz organizacjami w Poznaniu i Wrocławiu.

Kolorowanka o Łodzi
Kolorowanka o Łodzi

Kampania ma na celu wypromowanie Łodzi i pozostałych miast jako destynacji atrakcyjnych dla rodzin z dziećmi. Na podkładkach znajdują się piękne grafiki artystki SiXi z wizerunkami atrakcji turystycznych, które najmłodsi mogą pokolorować, czekając na posiłek. W międzyczasie ich rodzice mogą zapoznać się z informacjami o bogatej ofercie turystycznej miasta. Restauracje biorące udział w akcji promocyjnej znajdują się w niedalekim sąsiedztwie lotniska Charleroi, z którym Łódź ma bezpośrednie połączenie lotnicze. Kampanii towarzyszy atrakcyjny konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą wygrać niepowtarzalny pobyt dla całej rodziny w jednym z trzech miast. Łódź oferuje nocleg w czterogwiazdkowym Hotelu Puro, zlokalizowanym tuż przy Manufakturze. Wizytę uatrakcyjnią również rodzinne bilety wstępu do Orientarium Zoo Łódź oraz Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej EC1 Łódź. Konkurs promowany jest na portalu internetowym, w social mediach oraz na platformach zewnętrznych Zagranicznego Ośrodka POT oraz wspierany przez kanały Łódzkiej Organizacji Turystycznej.

Regularne loty z Łodzi do Charleroi odbywają się w poniedziałki i czwartki za pośrednictwem przewoźnika Ryanair.

ZOBACZ TAKŻE