Zarząd Dróg i Transportu przenosi się do nowej siedziby. Do czasu zakończenia przeprowadzki z pracownikami najłatwiej będzie można się skontaktować mailowo, pisząc bezpośrednio do danej osoby lub na adres ogólny: zdit@zdit.uml.lodz.pl. Z powodu przeprowadzki kontakt telefoniczny i osobisty może być utrudniony.
Punkt obsługi, w którym wydawane są abonamenty parkingowe, dostępny będzie przy ul. Tuwima 36 od 30 stycznia. Do tego dnia dostępny jest punkt przy ul. Piotrkowskiej 175 (wejście z ulicy).
Dokumenty papierowe – gdzie składać?
Dokumenty w formie papierowej można składać bez zmian w kancelarii Centrum Usług Wspólnych, obsługującym Zarząd Dróg i Transportu w budynku przy ul. Piotrkowskiej 173/171 (wejście od al. Kościuszki). Od 1 lutego dokumenty przyjmowane będą również na ul. Tuwima 36 (wejście z ulicy).
Abonamenty parkingowe dostępne są w e-sklepie: lodz.e-abonamenty.pl