Praca w Łodzi. DataArt otwiera nowe biuro. Planuje zatrudnić 80 specjalistów IT

DataArt, firma zajmująca się doradztwem technologicznym na skalę globalną, otwiera nowe biuro w Łodzi. W ciągu najbliższych miesięcy planuje zatrudnić w nim 80 specjalistów IT. Kogo szuka?

fot. ENVATO ELEMENTS
DataArt zatrudni 80 specjalistów IT

Łódzki oddział DataArt powstał w biurowcu przy ul. Gdańskiej 130 i ma osiągnąć pełną zdolność operacyjną w najbliższych miesiącach. To czwarte biuro DataArt w Polsce. Firma działa obecnie w Lublinie, Wrocławiu oraz Krakowie współpracując z ponad 400 ekspertami.

Kogo szuka DataArt?

- Do biura w Łodzi poszukujemy przede wszystkim specjalistów w technologiach Java, JavaScript, .NET, Android, iOS, a także testerów oprogramowania oraz analityków biznesowych. Nasi nowi pracownicy będą mieli szanse współtworzyć oprogramowanie dla światowego lidera branży online supermarket services, a także innych globalnych marek. Firma planuje wspierać lokalne inicjatywy IT jak Java Users Group, a także podejmie współpracę z lokalnym środowiskiem akademickim. Naszą uwagę skupimy nie tylko na poszukiwaniu doświadczonych inżynierów, ale także młodych i ambitnych juniorów czy stażystów. Osoby z mniejszym doświadczeniem w branży, w tym studenci, z pewnością zauważą aktywność DataArt na lokalnych uczelniach oraz kooperację z miejskimi podmiotami – mówi Paweł Krasowski, kierownik łódzkiego oddziału.

Otwarcie nowego biura w Łodzi jest elementem projektu Remote Poland. Ma on na celu zwiększyć rozpoznawalność DataArt w całej Polsce i umożliwić pracę hybrydową lub zdalną osobom mieszkającym w centralnej części kraju.

O DataArt

Firma zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną – projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. Zespoły DataArt tworzą nowe produkty i modernizują istniejące systemy, mając realny wpływ na transformację technologiczną w wielu branżach. Firma powstała 20 lat temu, współpracuje z ponad 6 tysiącami programistów, inżynierów i konsultantów w 11 krajach na całym świecie. DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner.

ZOBACZ TAKŻE