Targi zdrowej żywności natura FOOD & beECO w Atlas Arenie

Podczas trzech dni targów natura FOOD & beECO (17–19 września) amatorzy zdrowego odżywiania i bioproduktów będą mogli sprawdzić, co słychać w branży ekożywności. Dla uczestników przygotowano wystawy, degustacje, warsztaty i panele dyskusyjne. Zobacz, na co warto się wybrać!

fot. ŁÓDŹ.PL
Wystawy, degustacje, warsztaty i panele dyskusyjne to tylko część atrakcji na targach
3 zdjęcia
fot. ŁÓDŹ.PL
ZOBACZ
ZDJĘCIA (3)

Targi zdrowej żywności to dobra okazja, aby zapoznać się z ekologicznymi nowinkami oraz przetestować certyfikowane produkty od polskich i zagranicznych producentów. Wydarzenie skierowane jest nie tylko do osób z branży, ale również miłośników ekożywności i świadomych konsumentów. Nie zabraknie regionalnych stoisk z ręcznymi wyrobami z poszczególnych Województw RP: pomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, mazowieckiego i lubelskiego.

Warsztaty, kosmetyki i wege kuchnia

Podczas tegorocznej edycji przewidziano wiele wystąpień i paneli dyskusyjnych, dotyczących zdrowego stylu życia. Wszyscy zainteresowani tematem alergii pokarmowych będą mogli wysłuchać wykładu o tym „Co jeść, a czego nie, żeby nie chorować?”. Prowadzące opowiedzą o wzmacnianiu naturalnej odporności oraz zaburzeniach tolerancji pokarmowej i najczęściej występujących alergiach spożywczych.

Katarzyna Gubała podczas warsztatów na poprzedniej edycji targów

Rozmowy o ekotrendach i wegetariańskie warsztaty kulinarne poprowadzi Katarzyna Gubała – ekoosobowość znana z telewizji śniadaniowych. Gubała opowie, jak rozpocząć swoją przygodę z tego typu kuchnią. Uczestnicy przygotują m.in. zupę miso na makaronie ryżowym, roślinną pasztetową na ogórku konserwowym czy pęczotto z gruszką i pietruszką na mleku kokosowym.

W trakcie targów przewidziano też spotkania oraz szkolenia poświęcone zagadnieniom handlu i marketingu. Michał Nowak z magazynu „rynekBIO” przedstawi "Narzędzia do skutecznego e-marketingu produktów ekologicznych i naturalnych". Opowie o budowaniu społeczności marki, content marketingu oraz narzędziach takich jak Google Trends, Senuto, czy Surfer, które warto wykorzystać nie tylko w kontekście tworzenia marki z produktami ekologicznymi.

Zgarnij bilety na targi natura FOOD & beECO. W piątek (17 września) ok. godz. 15:00 zajrzyj na Facebooka ŁÓDŹ.PL i weź udział w konkursie – https://www.facebook.com/lodzpl/

ZOBACZ TAKŻE