Tych spraw nie załatwisz w urzędzie przez kilka najbliższych dni [LISTA]

Przez pięć dni: 26, 29, 30 kwietnia oraz 2 i 6 maja nie będzie można m.in. załatwić spraw związanych z przekształceniem użytkowania wieczystego gruntu we własność, dzierżaw oraz sprzedaży nieruchomości. Urząd Miasta Łodzi musi przeprowadzić modernizację oprogramowania.

kamienica
Tych spraw nie załatwisz w urzędzie przez kilka najbliższych dni

Planowane prace informatyczne sprawią, że nie będzie możliwa obsługa klientów i udzielanie informacji na temat:

  • wysokości opłat przekształceniowych, użytkowania wieczystego, dzierżaw, sprzedaży gruntów;
  • informacji na temat wystawionych faktur;
  • informacji na temat wysokości oprocentowania rat;
  • informacji na temat stanu konta;
  • informacji o zaległościach w opłatach;
  • informacji w zakresie indywidualnego numeru rachunku bankowego kontrahenta;
  • informacji w zakresie wezwań do zapłaty;

To zadania realizowane przez Wydział Zbywania  i Nabywania Nieruchomości, Wydział Dysponowania Mieniem, Wydział Księgowości oraz Biura Egzekucji Administracyjnej i Windykacji UMŁ.

W związku z tym nieczynne będzie też jedno ze stanowisk w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami w pasażu Schillera.

W razie dodatkowych pytań klienci mogą się kontaktować z miejska infolinią 42 638 44 44

ZOBACZ TAKŻE