Planowane prace informatyczne sprawią, że nie będzie możliwa obsługa klientów i udzielanie informacji na temat:
- wysokości opłat przekształceniowych, użytkowania wieczystego, dzierżaw, sprzedaży gruntów;
- informacji na temat wystawionych faktur;
- informacji na temat wysokości oprocentowania rat;
- informacji na temat stanu konta;
- informacji o zaległościach w opłatach;
- informacji w zakresie indywidualnego numeru rachunku bankowego kontrahenta;
- informacji w zakresie wezwań do zapłaty;
To zadania realizowane przez Wydział Zbywania i Nabywania Nieruchomości, Wydział Dysponowania Mieniem, Wydział Księgowości oraz Biura Egzekucji Administracyjnej i Windykacji UMŁ.
W związku z tym nieczynne będzie też jedno ze stanowisk w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami w pasażu Schillera.
W razie dodatkowych pytań klienci mogą się kontaktować z miejska infolinią 42 638 44 44