W Nowej Sukcesji powstanie największa Biedronka w województwie. Czym jeszcze zaskoczy centrum?

W dawnym centrum handlowym Sukcesja, które w 2024 r. ma wznowić funkcjonowanie pod nazwą Nowa Sukcesja, powstanie jedna z największych Biedronek w kraju. Co jeszcze ma się tam znaleźć?

wizualizacja centrum handlowego
W Nowej Sukcesji powstanie największa Biedronka w województwie, mat. pras.
3 zdjęcia
wizualizacja centrum handlowego
wizualizacja centrum handlowego
ZOBACZ
ZDJĘCIA (3)

Zamkniętą kilka lat temu Sukcesję przy al. Politechniki kupiła i remontuje firma Amush Investment Group, która na bazie tego obiektu realizuje projekt Nowej Sukcesji. To unikatowe na łódzkim rynku przedsięwzięcie, mające połączyć handel i usługi z ogromną dawką rozrywki w olbrzymiej strefie dla dzieci, młodzieży i całych rodzin. Zajmie aż 22 tys. mkw najniższego poziomu gmachu centrum. Ma ona oferować m.in. plac zabaw z grami interaktywnymi, zainscenizowanym sklepem, szpitalem i remizą strażacką, pokoje urodzinowe, park trampolin, a także ściankę wspinaczkową.

Dla nastolatków przewidziano salę do laserowego paintballa oraz strefę z automatami do gier elektronicznych, a także tor gokartowy. Powstać ma również sztuczne lodowisko do gry w curling oraz pole do minigolfa. Wraz ze wciąż działającym w gmachu po Sukcesji kinem Helios, kręgielnią i klubem fitness stworzy jedno z największych centrów rozrywki w Europie.

Największa Biedronka

W Nowej Sukcesji ma powstać też jedna z największych Biedronek w Polsce. Dyskont spożywczy zajmie prawie 1,8 tys. mkw powierzchni najmu i będzie największym sklepem tej sieci w całym województwie.

Nowa Sukcesja. Ponad 100 sklepów 

Prace przy przebudowie wnętrz Nowej Sukcesji trwają już od kilku miesięcy. Obecnie koncentrują się na poziomie „rozrywkowym". Dwie powyższe kondygnacje przejdą przeobrażenie dopiero po zakończeniu ich komercjalizacji, kiedy już wszystkie dostępne przestrzenie znajdą swoich gospodarzy. Na dwóch poziomach handlowych ma znaleźć około 100 sklepów oraz punktów usługowych, a także strefa gastronomiczna z przestronnym food-courtem. Wszystko w odnowionych aranżacjach.

– Mamy już podpisane umowy na ok. 45% powierzchni handlowo-usługowych. Co do reszty trwają rozmowy z zainteresowanymi najemcami – mówi Sabri Bekdas, właściciel i prezes Amush Investment Group. Zdradza, że poza Biedronką w Nowej Sukcesji będą obecne też takie marki, jak Media Expert, Rossman, Action, Tedi, McDonald's, KFC i Starbucks.

Rozmach projektu oraz jego złożoność spowodowały, że kolejnemu przesunięciu uległ termin otwarcia Nowej Sukcesji, obecnie planowany na trzeci kwartał 2024 r.

– Chcemy być do tego jak najlepiej przygotowani – wyjaśnia Sabri Bekdas.

ZOBACZ TAKŻE