Atlas Arena na ustach wszystkich. Potencjał mediowy hali wynosi 74 mln złotych

Blisko 120 wzmianek dziennie i 43 tys. rocznie w kontekście największych koncertów i wydarzeń sportowych. W 2022 roku marka Atlas Areny była na ustach wszystkich. To promocja warta ponad 74 mln zł.

– W Atlas Arenie miało miejsce 100 wydarzeń, a jeśli dodamy do tego montaże, okazuje się, że niemal przez pół roku obiekt był zajęty. Odwiedziło nas 600 tys. osób. To frekwencyjny rekord, który świadczy o ogromnym potencjale marketingowym i biznesowym hali. Funkcjonowanie takich obiektów jak Atlas Arena zwiększa atrakcyjność turystyczną miasta, stając się jednym z jego głównych wyróżników – mówi Maciej Łaski, wiceprezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu, spółki zarządzającej Atlas Areną.

Rok 2022 rekordowy pod względem frekwencji, imprez i ich natężenia. Badanie wykonane przez firmę Pentagon Research z Wrocławia, która specjalizuje się w szacowaniu efektywności sponsoringu, wyceniło wartość marki Atlas Arena w 2022 roku na 18,8 mln zł, a potencjał mediowy hali na 74 mln zł. Wartości te wskazano na podstawie ekspozycji marki.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ