Dziś sponsoring i współpraca miedzy firmami a Orientarium Zoo Łódź to coś więcej niż powieszenie w ogrodzie specjalnej tablicy czy reklamy. – Ta współpraca może wyglądać i wygląda zupełnie inaczej, bardzo nowocześnie. Sponsorzy coraz częściej odpowiadają na nasze potrzeby, a jak wiadomo Orientarium, to jest takie miejsce, w którym potrzeby są wyjątkowe. Cieszymy się, że coraz więcej przedsiębiorców rozumie, czym jest odpowiedzialny biznes – podkreśla Arkadiusz Jaksa, prezes Orientarium Zoo Łódź.
Nowoczesny sponsoring w Orientarium Zoo Łódź. Jak wspierać zagrożone gatunki?
W Orientarium Zoo Łódź istnieje program sponsorski, który daje firmom szeroką gamę możliwości wsparcia ogrodu. Różnorodne pakiety - brązowy, srebrny, złoty i platynowy - pozwalają przedsiębiorcom aktywnie włączyć się w ochronę zagrożonych gatunków.