TBM „Faustyna” wystartowała z komory technologicznej przy ul. Żniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny. Na odcinku o długości ok. 750 m powstanie trzeci z czterech jednotorowych tuneli o średnicy 8,5 m, który połączy dwutorowy tunel główny w kierunku Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec.
Po wybudowaniu drugiego tunelu maszyna TBM została podzielona na części i przeniesiona nad z torami z ul. Skarpowej do komory przy ul. Żniwnej. Na kolejnym etapie poszczególne człony o łącznej długości 110 m i ciężarze ponad 1,3 tys. ton przeszły konserwację i wymianę zużytych elementów, m.in. części skrawających. Następnie podłączono niezbędne elementy. Sprawne ukończenie operacji pozwoliło na start maszyny.
Mniejsza tarcza TBM wybudowała do tej pory dwa tunele jednotorowe: od komory od ul. Długosza pod al. Włókniarzy do ul. Stolarskiej (o długości 680 m) oraz z komory odgałęźnej przy ul. Stolarskiej przez przystanek Łódź Koziny do ul. Skarpowej (o długości ok. 852 m). Maszyna wybuduje jeszcze jedną nitkę o długości 696 m z przystanku Łódź Koziny do komory przy al. Unii Lubelskiej.