Maszyny TBM wykonujące tunel średnicowy pod Łodzią drążą dwutorowy i jednotorowe korytarze. Faustyna, drążąca tunele jednotorowe, doszła do przystanku Łódź Koziny. W kolejnych tygodniach pokona ok. 300 metrów na poziomie - 2 i pod aleją Włókniarzy skieruje się w stronę stacji Łódź Żabieniec.
Na ponad kilometrowym odcinku, od komory przy ul. Stolarskiej przez przystanek Łódź Koziny do komory przy ul. Skarpowej, budowany jest drugi z czterech jednotorowych tuneli o średnicy 8,5 metra. To połączenie dwutorowego tunelu w kierunku Łodzi Fabrycznej ze stacją Łódź Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią. Tarcza „Faustyna" przebiła ścianę przystanku Łódź Koziny!
Tunel średnicowy pod Łodzią to obecnie największa inwestycja kolejowa w Polsce. W środę, 25 stycznia, tarcza jednej z dwóch maszyn drążących tunel przebiła się przez ścianę nowego przystanku Łódź Koziny.