600. Urodziny Łodzi. OPUS Film stworzył animowany spot promujący miasto

Nawiązujący do bogatej przeszłości naszego miasta, jednocześnie wybiegający w przyszłość – nowy spot promocyjny powstał na potrzeby rocznicy 600-lecia nadania praw miejskich. Będzie emitowany social mediach miejskich, a także w mediach tradycyjnych. Spot ma przyciągać turystów z całego świata. Powstał również w wersji anglojęzycznej.

Ideą spotu jest przedstawienie rozwoju architektonicznego Łodzi – pałaców, fabryk, willi i kamienic. Spot jest utrzymany w ciągłym ruchu – miasto powstaje, zmienia się, rozwija i przechodzi kryzysy, aby ponownie zacząć się rewitalizować. W sekwencji kulminacyjnej widzimy Łódź, która nie jest historycznym skansenem, ale nowoczesnym i pełnym energii centrum Polski. Bohaterami są jednak nie tylko mury Łodzi i ich historia, ale przede wszystkim łodzianki i łodzianie.

OPUS Film dla Łodzi

Producentem spotu jest OPUS Film, które na swoim koncie ma takie filmy, jak np. „Edi", „Z odzysku", „Wymyk", „Obywatel",  „Ida", „Zimna wojna". Spot wyreżyserowała Jola Kudela – artystka wizualna i twórczyni filmów z 20-letnim doświadczeniem w branży filmowej i reklamowej. Pracowała m.in. przy oscarowych produkcjach takich jak „Harry Potter", „Narnia", „Mroczne cienie".

ZOBACZ TAKŻE