Ekologiczny mural ozdobił ścianę zoo w Łodzi. Zaskakuje eksplozją kolorów!

Pierwszy ekologiczny mural powstał w zoo w Łodzi. Dzięki współpracy z firmą Kakadu jedną ze ścian przyozdobił malunek kolorowego ptaka.

fot. ŁÓDŹ.PL
Mural pełen kolorów ozdobił ścianę zoo w Łodzi
4 zdjęcia
fot. ŁÓDŹ.PL
fot. ŁÓDŹ.PL
fot. ŁÓDŹ.PL
fot. ŁÓDŹ.PL
ZOBACZ
ZDJĘCIA (4)

W ramach działań CSR firma Kakadu przygotowała i zrealizowała projekt ekologicznego muralu na ścianie przy wybiegu lemurów katta. 

– Zdecydowaliśmy się również zaadoptować lemury i regularnie wspierać je finansowo. Wierzymy, że takie działania są potrzebne i cieszymy się, że zoo w Łodzi wyraziło chęć współpracy – mówi Grzegorz Walaszczyk, członek zarządu Kakadu ZOO.

Mural przedstawiający pawia został pokryty specjalną warstwą fotokatalityczną, która neutralizuje zanieczyszczenia, toksyny oraz drobnoustroje.

Zabawki i opieka nad słoniem Aleksandrem

Nie tylko lemurom tak się powodzi. Na szczególne wsparcie może liczyć także lokator Orientarium w Łodzi – słoń Aleksander. 

Firma Leroy Merlin została sponsorem tego osobnika i dodatkowo, za pomocą przekazanych narzędzi, wspólnie z opiekunami wykonano dla niego zabawki. 

– Staramy się regularnie włączać w różnorodne lokalne działania. To była dla nas wspaniała przygoda. Mieliśmy okazję poznać opiekunów Aleksandra i przygotować niespodziankę dla słonia – mówi Karolina Góralska, przedstawicielka firmy Leroy Merlin, Łódź Manufaktura.

Słoń Aleksander został także ostatnio dopieszczony przez firmę GNL, która podarowała mu specjalistyczny zestaw do pielęgnacji kopyt.

Jak działa CSR?

Społeczna odpowiedzialność biznesu to nowoczesny sposób zarządzania firmą. Polega on na dobrowolnym włączaniu się w działania społeczne i charytatywne.

Zoo w Łodzi oferuje firmom specjalne programy sponsorskie, w ramach których można adoptować wybrane zwierzę.

– Mamy trzy pakiety: brązowy, srebrny i złoty. Wszystko zależy od tego, jaką kwotę firma jest w stanie przeznaczyć na dany cel. Każdy z pakietów wiąże się z określonymi profitami. Możemy również przygotować ofertę indywidualną – mówi Alicja Danielewicz, kierownik działu promocji i komercjalizacji w zoo w Łodzi.

Informacje o programach sponsorskich i innych formach współpracy można znaleźć na stronie zoo.lodz.pl.

ZOBACZ TAKŻE