Ciche godziny dla autyzmu. Manufaktura przyłączyła się do akcji!

Od września Manufaktura wprowadziła „Ciche godziny". To inicjatywa mająca na celu podjęcie takich działań jak m.in. wyciszenie muzyki w centrum handlowym, czy wyłączenie ekranów LED, by ułatwić funkcjonowanie w tych miejscach osobom ze spektrum autyzmu.

fot. mat. pras.
Ciche godziny dla autyzmu

Kiedy?

W każdy wtorek w godzinach 15:00-17:00.

Co w ramach cichych godzin?

  • W pasażu zostanie wyciszona muzyka
  • Wyłączone zostaną wielkoformatowe ekrany LED (rotunda, wejście do strefy Qulinarium)
  • Firmy IMS oraz CLEAR CHANNEL wyłączą ekrany reklamowe na pasażach i w Qulinarium

Kto przyłączył się do akcji?

  • Sinsay
  • House
  • Timberland
  • Under Armour
  • Jean Louis David
  • Swatch
  • Zara
  • Stradivarius
  • Bershka
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Empik (We wtorki od 11:00 do 13:00 oraz w czwartki od 19:00 do 21:00 - wyłączana jest muzyka i komunikaty z nagłośnienia, Dodatkowo osoby ze spektrum autyzmu mogą skorzystać z pierwszeństwa obsługi przy kasach po zgłoszeniu się bezpośrednio do doradcy klienta)

ZOBACZ TAKŻE